Kamis, 22 September 2011

Cuma bisa berjuang samPai kamu mengerti . .

vhie Oktavia Asmarani at 11.15
Saya mohon Kekuatan ... Dan Tuhan memberi saya kesulitan-kesulitan untuk membuat saya kuat.

Saya memohon Kebijakan ... Dan Tuhan memberi saya persoalan untuk diselesaikan.

Saya memohon Kemakmuran ... Dan Tuhan memberi saya Otak dan Tenaga untuk bekerja.

Saya memohon Keteguhan hati ...Dan Tuhan memberi saya Bahaya dan Masalah untuk diatasi.

Saya memohon Cinta ... Dan Tuhan ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

Saya memohon Kemurahan/Kebaikan hati ... Dan Tuhan memberi saya kesempatan-kesempatan.

Saya tidak memperoleh yang saya inginkan_saya mendapatkan segala yang saya butuhkan.

Kadang-kadang perjuangan adalah yang kita perlukan dalam hidup kita.
Jika Tuhan membiarkan kita hidup tanpa hambatan_itu mungkin melumpuhkan kita.
Kita mungkin tidak sekuat yang semestinya kita mampu.
Kita mungkin tidak pernah dapat -terbang-.
Tp aku akan selalu berjuang agar kita dapat "-terbang_bersama"-

0 comments:

Posting Komentar

 

welcome to my life Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea